Škoda Favorit 136 L/A

Motor

  • zdvihový objem: 1289 cm3
  • vrtání: 75,5 mm
  • zdvih: 72 mm
  • kompresní poměr: ~12:1
  • nejvyšší výkon okolo 100 k
  • karburátor Pierburg 2E3
  • bezkontaktní zapalování

Převodovka

  • 6stupňová, synchronní, s přímými zuby
  • samosvorný diferenciál

Podvozek

  • přední náprava: trubková ramena, uložení v kloubech uniball
  • zadní náprava: uložení v tvrdých silentblocích
  • tlumiče HP

Brzdy

  • přední náprava: čtyřpístkové brzdiče Škoda, kotouč 300 mm
  • zadní náprava: čtyřpístkové brzdiče Škoda, kotouč 247 mm
  • vahadlo pro seřízení poměru brzdového účinku přední a zadní nápravy

BMW 318 iS

Motor

  • zdvihový objem: 1796 cm3
  • vrtání: 84 mm
  • zdvih: 81 mm
  • kompresní poměr: ~12:1
  • nejvyšší výkon ???
  • vstřikování a zapalování řízené jednotkou Bosch Motronic

Převodovka

  • 5stupňová, synchronní
  • samosvorný diferenciál

Podvozek

  • tlumiče HP

Brzdy

  • přední náprava: sériové brzdiče, kotouč 260 mm
  • zadní náprava: sériové brzdiče, kotouč 258 mm
  • Brzdové destičky Ferodo DS 3000
Motor
zdvihový objem: 1289 cm3
vrtání: 75,5 mm
zdvih: 72 mm
kompresní poměr: ~12:1
nejvyšší výkon okolo 100 k
karburátor Pierburg 2E3
bezkontaktní zapalování
Převodovka
6stupňová, synchronní, s přímými zuby
samosvorný diferenciál
Podvozek
přední náprava: trubková ramena, uložení v kloubech uniball
zadní náprava: uložení v tvrdých silentblocích
tlumiče HP
Brzdy
přední náprava: čtyřpístkové brzdiče Škoda, kotouč 300 mm
zadní náprava: čtyřpístkové brzdiče Škoda, kotouč 247 mm
vahadlo pro seřízení poměru brzdového účinku přední a zadní nápravy

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.