Škoda Favorit 136 L/A
Motor
- zdvihový objem: 1289 cm3
- vrtání: 75,5 mm
- zdvih: 72 mm
- kompresní poměr: ~12:1
- nejvyšší výkon okolo 100 k
- karburátor Pierburg 2E3
- bezkontaktní zapalování
Převodovka
- 6stupňová, synchronní, s přímými zuby
- samosvorný diferenciál
Podvozek
- přední náprava: trubková ramena, uložení v kloubech uniball
- zadní náprava: uložení v tvrdých silentblocích
- tlumiče HP
Brzdy
- přední náprava: čtyřpístkové brzdiče Škoda, kotouč 300 mm
- zadní náprava: čtyřpístkové brzdiče Škoda, kotouč 247 mm
- vahadlo pro seřízení poměru brzdového účinku přední a zadní nápravy
BMW 318 iS
Motor
- zdvihový objem: 1796 cm3
- vrtání: 84 mm
- zdvih: 81 mm
- kompresní poměr: ~12:1
- nejvyšší výkon ???
- vstřikování a zapalování řízené jednotkou Bosch Motronic
Převodovka
- 5stupňová, synchronní
- samosvorný diferenciál
Podvozek
- tlumiče HP
Brzdy
- přední náprava: sériové brzdiče, kotouč 260 mm
- zadní náprava: sériové brzdiče, kotouč 258 mm
- Brzdové destičky Ferodo DS 3000
Motor
zdvihový objem: 1289 cm3
vrtání: 75,5 mm
zdvih: 72 mm
kompresní poměr: ~12:1
nejvyšší výkon okolo 100 k
karburátor Pierburg 2E3
bezkontaktní zapalování
Převodovka
6stupňová, synchronní, s přímými zuby
samosvorný diferenciál
Podvozek
přední náprava: trubková ramena, uložení v kloubech uniball
zadní náprava: uložení v tvrdých silentblocích
tlumiče HP
Brzdy
přední náprava: čtyřpístkové brzdiče Škoda, kotouč 300 mm
zadní náprava: čtyřpístkové brzdiče Škoda, kotouč 247 mm
vahadlo pro seřízení poměru brzdového účinku přední a zadní nápravy